In onze rubriek: ‘Medewerkster in de spotlight’ laten we graag zien welke mensen er achter onze organisatie zitten. Dagelijks zet Archive-IT zich in om organisaties te ondersteunen bij de transitie van een papieren- naar een digitale werkomgeving. Daarnaast wordt er software ontwikkeld om veilige, digitale toegankelijkheid te kunnen garanderen. Maar wie doet wat? En wat zijn de drijfveren van de medewerkers van het team van Archive-IT? Tijd voor een kijkje achter de schermen.

In de ‘Medewerkster in de spotlight’ van april werd Juul Rovers genomineerd door Laura Schroën. We stellen Juulgraag aan jullie voor!

Hoe ben je terecht gekomen bij Archive-IT?

“Ik ben sinds 2004 werkzaam bij Archive-IT. Ik was net klaar met mijn studie en had plannen om ‘iets van de wereld te gaan zien’. Ik ben toen bij de afdeling Service aan de slag gegaan en heb hier kunnen sparen om vervolgens een half jaar door Australië en Nieuw-Zeeland te reizen. Eenmaal terug was het tijd om aan het “grote mensen leven” te beginnen. Binnen Archive-IT had ik nog contact met een aantal mensen en zodoende ben ik hier weer teruggekomen op de afdeling Services. Echter, toen de functie van Office Manager vrijkwam heb ik geen moment getwijfeld en hier intern op gesolliciteerd.”

Kun je iets vertellen over je huidige functie?

“Als Office Manager ben ik verantwoordelijk voor de organisatorische en secretariële zaken binnen de organisatie. Ik houd me bezig met het uitvoeren van werkzaamheden ter ondersteuning van het directiesecretariaat en het management.

Ik ben verantwoordelijk voor de facilitaire zaken zoals de schoonmaak en stuur de receptie aan. Daarnaast geef ik ondersteuning aan de afdeling HR. Tot slot ben ik ook werkzaam op de afdeling Verkoop Binnendienst, waar ik me bezig houd met facturering.

Kortom, ik heb nogal een divers takenpakket, waardoor geen dag voor mij hetzelfde is. Deze afwisseling maakt mijn baan juist leuk en uitdagend!”

Waar haal jij voldoening uit tijdens je werk?

“Als ik ’s morgens op mijn werk arriveer, liggen er naast de geplande werkzaamheden ook veel ongeplande werkzaamheden voor me klaar. Het geeft me een goed gevoel dat als op het einde van de dag alles weer geregeld is. Ook krijg ik veel energie van het feit dat ik met bijna alle afdelingen op de een of andere manier samenwerk.”

Nice to know: Juul is een echte local, wanneer ze bij Archive-IT de poort uitloopt staat ze binnen exact 3 minuten en 12 seconden voor haar eigen deur!

Wat maakt Archive-IT tot de organisatie waar je graag werkzaam bent?

Het is een mooi en professioneel bedrijf! Ik sta achter onze dienstverlening en software en geloof dat dit oplossingen zijn waar we voor onze klanten écht toegevoegde waarde mee creëren. De leuke collega’s, de prettige en informele werksfeer waar ruimte is voor een grapje op zijn tijd zorgen dat ik met plezier naar mijn werk ga.  Een extra bonus is het feit dat wanneer ik bij Archive-IT de deur uitloop ik binnen exact drie minuten en 12 seconden in mijn eigen keuken sta (onlangs getimed).

Voor de volgende maand mag je iemand in de spotlight zetten. Wie wil je nomineren en waarom?

Voor de volgende maand wil ik graag Kelly Reijnders nomineren. Kelly is een leuke enthousiaste collega die onlangs bij Archive-IT is begonnen op de marketing afdeling. Via de spotlight wil ik haar graag de kans geven om iets meer over zichzelf te vertellen.

Meer nieuws

Tags:

Laatste nieuws:

Inschrijven voor nieuwsbrief

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid & de Servicevoorwaarden van Google worden toegepast.