Webinar digitaliseren personeelsdossiers

Op dinsdag 12 oktober 2021 organiseert Archive-IT een webinar over het digitaliseren van personeelsdossiers. Niet alleen wordt het proces en de werkwijze kort toegelicht, maar gaan we ook in op de wet- en regelgeving en de verschillende vormen van digitalisering. Er is ontzettend veel mogelijk en de keuze voor de manier van digitalisering bepaalt het succes van de digitaliseringsslag. Meer weten? Meld u dan vrijblijvend aan voor ons webinar. We vertellen u graag meer over het digitale personeelsdossier! 

Eén overzicht

Bent u ook klaar met de papieren personeelsdossiers? Het kost soms onnodig tijd om het juiste dossier te zoeken. We zien dat er een hybride omgeving is ontstaan. Enerzijds zijn er documenten in papierenvorm en anderzijds worden er ook digitaal documenten bewaard. Soms in een HR-pakket, maar soms ook op een fileserver binnen de organisatie. Een combinatie van deze drie is eerder regel dan uitzondering. 

Eén omgeving met alle informatie van een betreffende medewerker? Dan is er een digitaliseringsslag en (eventueel) een digitale migratie nodig. 

Door uw personeelsdossiers te digitaliseren en vervolgens te integreren met uw eigen HR-pakket, ontstaat er één overzicht met alle informatie van uw personeel. Ook kunt u de vrijgekomen ruimte voor andere doeleinden inzetten. Efficiënt, veilig én transparant.

Verschillende vormen

Bij Archive-IT hebben we jarenlange ervaring in het digitaliseren van personeelsdossiers. Tijdens de tientallen projecten hebben we onderscheid gemaakt tussen drie vormen van digitaliseren:

  • Digitalisering op dossier-/tabbladniveau.
  • Digitalisering met behulp van geselecteerde kerndocumenten.
  • Digitalisering op documentniveau.

In het webinar gaan we dieper in op deze drie vormen. Wat houdt iedere vorm in en welke vorm past het beste bij uw behoefte? 

Whitepaper 

Meer informatie over het digitaliseren van personeelsdossiers leest u alvast in onze whitepaper. Daar vertellen we meer over de redenen om te digitaliseren, de wetgeving van bewaartermijnen, het digitaliseringsproces, de mogelijkheden om te digitaliseren, HRM applicaties en nog veel meer!

Details & aanmelden

  • Onderwerp: digitaliseren personeelsdossiers
  • Dinsdag 12 oktober van 10:00 tot 11:00 uur
  • Spreker: Lieke Melssen (Sales & Marketing)
  • Meld u vrijblijvend aan via het formulier hiernaast
  • U ontvangt de link naar het webinar na aanmelding