Letselschade.com is één van de grootste onafhankelijke letselschadebureaus van Nederland en treedt sinds 1990 op als belangenbehartiger voor slachtoffers en nabestaanden. Met een team van circa 30 medewerkers, onder leiding van oprichter Berth Groot, zet Letselschade.com zich dagelijks in voor de belangen van hun cliënten. Hun werkzaamheden omvatten onder andere het bijstaan van werknemers, het voeren van loonregres voor werkgevers en het maken van complexe schadeberekeningen.

Inefficiënt werken

Binnen AFAS, het systeem waarin letselschadedossiers worden beheerd, liep Letselschade.com tegen meerdere beperkingen aan. Documenten zoals e-mails, gescande stukken, Word- en Excelbestanden konden alleen één voor één worden geopend en moesten vaak eerst worden gedownload voor een goede weergave. Bladeren door een dossier was niet mogelijk, en er bestond geen mogelijkheid om documenten in één keer te exporteren. Dit zorgde voor inefficiëntie bij het beoordelen van dossiers en vertraging bij de eindoplevering van dossiers aan cliënten. Daarnaast was het zoeken binnen dossiers omslachtig en tijdrovend.

Koppeling tussen OmniView en AFAS

Archive-IT implementeerde OmniView, dat via een Connector direct gekoppeld is aan AFAS. Met OmniView kunnen alle documenten binnen een letselschadedossier worden samengevoegd tot een overzichtelijk digitaal dossier. Documenten worden automatisch in tabbladen en chronologische volgorde geordend, waardoor eenvoudig gebladerd kan worden. Daarnaast kunnen dossiers – in zijn geheel of gedeeltelijk – worden gedownload en/of geprint. Ook is zoeken op meta-data binnen documenten mogelijk, wat het terugvinden van informatie aanzienlijk versnelt.

Een snellere en betere dienstverlening

Dankzij de inzet van OmniView is het voor Letselschade.com mogelijk om volledige dossiers of delen daarvan eenvoudig te downloaden en af te drukken. Documenten binnen een dossier worden automatisch en slim in chronologische volgorde gesorteerd, wat het doorlopen van dossiers veel efficiënter maakt. Verder kunnen gebruikers eenvoudig zoeken op meta-data binnen documenten, waardoor het gewenste document snel gevonden wordt. Deze verbeteringen zorgen voor een verhoogde snelheid en efficiëntie in de dossierafhandeling en dragen bij aan een hogere klanttevredenheid door snellere en betere dienstverlening.

Inschrijven voor nieuwsbrief