Dossierbeheer

Om uw fysieke én digitale dossiers te beheren, wordt onze eigen ontwikkelde software ingezet. De Virtual Archive is een centraal archief voor al uw documenten. Kiest u voor fysiek archiveren bij Archive-IT? Dan kunt u met één druk op de knop uw dossier aanvragen via Scanning on Demand. Bekijk het digitale dossier vervolgens via de Virtual Archive. Ook als u met digitale dossiers werkt (of een combinatie), kunt u deze eenvoudig beheren, raadplegen en bewerken met de veilige applicatie.

Waarom de Virtual Archive?

De Virtual Archive is ontwikkeld om inzicht te geven in alle informatiestromen binnen uw organisatie. Organisaties kampen steeds vaker met de problemen dat papier maar op één plek tegelijk kan zijn of dat er lang gezocht moet worden naar het juiste document. Dit komt de efficiëntie van het werk niet ten goede. Met de Virtual Archive worden deze problemen verholpen en kunt u altijd en overal uw documenten snel en eenvoudig raadplegen. Daarnaast zijn de rechten en autorisaties van de gebruikers eenvoudig in te stellen zodat medewerkers alleen toegang hebben tot de documenten waarvoor de juiste rechten zijn toegekend.

SaaS of On Premises

Wij bieden de Virtual Archive aan als SaaS of On Premise. De SaaS-oplossing is een veilige keuze doordat wij voldoen aan de hoogst haalbare veiligheidsnormen. Liever uw gegevens lokaal opslaan? Hiervoor is de Virtual Archive On Premise ontwikkeld. De data wordt op uw eigen server beheerd in plaats van hosting door ons datacenter. Voor de gebruiker verandert er niets. Hij/zij logt in via de webbrowser en heeft toegang tot datgene waar hij/zij rechten toe heeft.

Functionaliteiten 

  • Inzicht in alle informatiestromen. Zowel fysiek als digitaal.
  • Uw dossier bij Archive-IT archiveren? Vraag het vervolgens digitaal aan via onze Scanning on Demand service.
  • Uw benodigde dossier eenvoudig te vinden via het zoekveld.
  • Gemakkelijk en veilig toegang tot de gedigitaliseerde dossiers.
  • Documenten zijn altijd toegankelijk, waar u ook bent.

    

  • Een dossier kan geraadpleegd worden door meerdere gebruikers.
  • Zeer uitgebreide rechten- en autorisatiestructuur.
  • Two-factorverificatie in te stellen.
  • Documenten gebruiksvriendelijk raadplegen via de Dossier Viewer. 
  • Vergaande logging van alle handelingen op een dossier.
  • Versiehistorie. 

Eenvoudig, veilig en efficiënt

Werkt u reeds met een eigen systeem? Wij kunnen heel eenvoudig een integratie realiseren. Het grote voordeel hiervan is dat uw medewerkers met het vertrouwde systeem blijven werken. Hebben ze een dossier nodig dat in de Virtual Archive is gearchiveerd? Door middel van een knop in uw huidige systeem wordt een uitstapje gemaakt naar de Virtual Archive.

Wat daarnaast prettig werken is, is dat u niet iedere keer opnieuw hoeft in te loggen. Door gebruik te maken van Single Sign On, komt u direct bij het juiste dossier uit. Verder wordt uw hoofdsysteem niet vertraagd door de grote hoeveelheid data, dit wordt immers opgeslagen in de Virtual Archive!

Snel, eenvoudig en veilig toegang creëren tot uw fysieke en digitale informatiestromen? Vindt uw dossier binnen één muisklik en voeg eenvoudig nieuwe, digitale informatie toe. De Virtual Archive realiseert het! 

Een aantal kenmerken:

  • Betaling voor het feitelijke gebruik.
  • Besparingen door centrale updates.
  • Tijdwinst door wegvallen onderhoud en upgrades.
  • Enorme mobiliteit: altijd en overal gegevens kunnen ophalen en bewerken.

Vraag de demo aan!

Vraag de geheel vrijblijvende demo aan via het contactformulier.

Preview Virtual Archive demo

Referentie

Meer informatie aanvragen