FAQ

FAQ2019-11-25T15:35:13+01:00

Veelgestelde vragen

Archiefbeheer

Hoe snel kan een dossier digitaal in mijn bezit zijn?2019-08-14T13:47:47+01:00

Afhankelijk van het – bij de aanvraag – gekozen Service Level Agreement, wordt een dossier aangeleverd. De aanlevertijden liggen tussen de 1,5 en 32 uur (werkuren).

Kan ik dossiers in avonduren en in het weekend aanvragen?2019-08-09T16:12:07+01:00

Archive-IT heeft een mogelijkheid tot 24-uurs service.

Hoe worden dossiers fysiek terug geleverd?2019-08-14T13:37:54+01:00

De dossiers die door Archive-IT worden beheerd in het zwaarbeveiligde archief, kunnen naast digitaal ook in fysieke vorm aangevraagd worden. De dossiers worden via (aangetekende) post/koerier verstuurd.

Veiligheid

Is Archive-IT ISO gecertificeerd?2019-08-09T16:15:21+01:00

Archive-IT is ISO 27001 en ISO 9001 gecertificieerd en voldoet aan de NEN 7510 norm. Daarnaast voldoet de SaaS (cloud) software aan de Verisign standaarden en hebben onze medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag en een Geheimhoudingsverklaring getekend.

Hoe wordt het archief van Archive-IT beveiligd?2019-08-09T16:20:26+01:00

Het archief is beveiligd met camerabewaking, brandbeveiligingssysteem, een blusgassysteem en toegangscontrole. Het gehele terrein is omheind met een degelijk netwerk. Dossiers verlaten enkel het archief tijdens werkuren voor verdere behandeling en worden op het eind van een werkdag altijd terug geplaatst in het beveiligde archief.

Software

Ik werk al met een eigen centraal systeem. Kan het software systeem van Archive-IT geïntegreerd worden?2019-08-12T08:36:04+01:00

Om een volledig digitaal archief te creëren kan het systeem van Archive-IT in principe naadloos geïntegreerd worden in een EPD, ECD en verschillende documentmanagementsystemen. Op deze manier wordt een nieuwe wijze van archiveren gecombineerd met de historie om een compleet digitaal archief te krijgen. U werkt dan gewoon vanuit uw eigen, vertrouwde systeem.

Hoe worden dossiers digitaal aangeleverd?2019-08-09T16:27:12+01:00

De dossiers die bij Archive-IT gedigitaliseerd worden, zullen altijd via de software van Archive-IT ter beschikking worden gesteld. Dit waarborgt onder andere de veiligheid en toegankelijkheid. Daarnaast de mogelijkheid tot fysieke aanlevering van dossiers.

Waar kan ik inloggen in de Virtual Archive?2019-11-25T10:48:02+01:00

U kunt inloggen via https://access.i-fourc.com (dit wordt momenteel nog omgezet naar .archive-it.nl)

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten of mijn account is geblokkeerd?2019-11-25T10:45:35+01:00

Ga naar https://access.i-fourc.com en klik op “Wachtwoord vergeten”.

Nieuwsbrief

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?2019-11-25T12:11:03+01:00

Ga naar het tabblad ‘Nieuws‘ en vul onderaan de pagina uw gegevens in.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?2019-11-25T12:13:45+01:00

Ga naar de nieuwsbrief die u heeft ontvangen en klik onderin op ‘Afmelden’. Vervolgens hoeft u alleen maar het formulier in te vullen.

Overig

Wat zijn de openingstijden van Archive-IT?2019-11-25T11:54:12+01:00

Het kantoor van Archive-IT is geopend op maandag t/m vrijdag van 08.15 – 17.00 uur.

Waar kan ik een factuur naartoe sturen?2019-11-25T12:04:55+01:00

U kunt een factuur sturen naar invoice@archive-it.nl.

Hoe geef ik een (adres)wijziging door?2019-11-25T12:07:22+01:00

U kunt een mail sturen naar info@archive-it.nl met de nieuwe gegevens. Wij passen uw gegevens vervolgens zo snel mogelijk aan.

Mijn vraag staat er niet tussen…2019-11-25T12:16:46+01:00

Neem contact met ons op via 077 – 750 11 00 of stuur ons een e-mail met uw vraag naar info@archive-it.nl. Wij helpen u graag verder!

Onze klanten

Nog meer vragen?

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid & de Servicevoorwaarden van Google worden toegepast.